נגינה - האתר ללימוד נגינה בגיטרה ופסנתר
בית הספר האינטרנטי ללימודי נגינה הגדול בישראל

שאלות ותשובות

למה כדאי לעשות מנוי?

מה מנוי לאתר כולל?

האתר מציע יותר מ-5,000 שיעורי נגינה, בפסנתר ובגיטרה, וקורסים למתחילים, ללימוד עצמי דרך האינטרנט. לומדים איזה שיר שרוצים, מתי שרוצים והכל מהבית! והמחיר? 90% יותר זול בהשוואה למורה פרטי!

אילו מסלולי מנוי קיימים?

ניתן לרכוש מנוי לשיעורי גיטרה ו/או שיעורי פסנתר, כאשר ניתן לבחור את משך המנוי: חודשי מתמשך, חצי שנתי, או שנתי.

האם ניתן לראות דוגמא ולהתרשם מהתכנים לפני שרוכשים מנוי?

בוודאי – לחצו כאן כדי להגיע לשיעור פסנתר לדוגמא, או לחצו כאן כדי להגיע לשיעור גיטרה לדוגמא.

האם אפשר ללמוד באתר ללא רכישת מנוי?

אכן ניתן ללמוד באתר גם ללא רכישת מנוי. יחד עם זאת, ללא מנוי, לא תהיה גישה מלאה לכל התכנים באתר ויחולו הגבלות שונות על השימוש (כגון מגבלת זמן השימוש היומי ועוד).

יש לי התלבטות בין מורה פרטי לבין האתר שלכם, מה כדאי לי?

לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו, צריך לנסות כדי לדעת. יש כאלו שמעדיפים מורה פרטי, יש כאלו שמעדיפים ללמוד מהבית דרך האינטרנט ויש כאלו שגם וגם... מה שכן, עם מחיר כל כך זול כמו שאנו מציעים, כדאי להתחיל, להירשם, אפילו רק לחודש, ולראות האם הפתרון שאנחנו מציעים עונה על הצרכים שלכם!

האם האתר מתאים למתחילים?

בהחלט כן. באתר קיימים קורסים למתחילים, מזורזים וכיפיים אשר יכניסו אתכם לעניינים במהירות שיא!

רכשתי מנוי, מה אני עושה עכשיו?

מתחיל לנגן וליהנות מכל התכנים באתר!

מה ההבדל בין מנויים לבין משתמשים רגילים?

למנויים יש גישה מלאה לכל התכנים באתר ללא הגבלת זמן (שירים, קורסים למתחילים, שיעורי תיאוריה וכו') וכמו כן גם גישה מלאה לכל הפונקציות של ממשק הפסנתר (כגון הגדלת הקלידים, שליטה על המהירות) וכמובן, צפייה בשיעורי גיטרה באיכות HD וב-3 זויות צילום. משתמשים רגילים מאידך מוגבלים בזמן השימוש באתר ואינם מקבלים גישה לרוב התכנים והאפשרויות אשר צוינו.

שאלות בנוגע לאבטחת האתר והרכישה בו

האם הרכישה באתר מאובטחת?

סליקת כרטיסי האשראי באתר מתבצעת על ידי חברת פלאקארד, החברה הותיקה והגדולה בישראל להעברת תשלומים דרך האינטרנט. מערכת התשלום עומדת בכל תקני האבטחה כפי שדורשות חברות האשראי. (SSL, PCI-1) למי שבכל זאת חושש, ניתן לבצע את התשלום דרך Paypal או דרך הטלפון – 03-6206160.

האם פרטי כרטיס האשראי שאני מוסר בזמן רכישת המנוי חסויים?

כן! כל פרטי כרטיס האשראי שנמסרים בעת רכישת המנוי מועברים ישירות לחברת הסליקה ואינם נשמרים על ידינו בכל דרך שהיא.

האם הגולשים האחרים רואים את הפרטים שלי?

אנחנו ב- נגינה שומרים על פרטיות החברים שלנו ולכן התשובה היא לא. כתובת הדוא"ל, הסיסמא והשם שלכם יישארו חסויים במערכת.

שאלות בנוגע לביצוע התשלום ואישור המנוי

באילו אמצעי תשלום ניתן להשתמש?

ניתן לרכוש מנוי באמצעות כרטיס אשראי, פייפל (PAYPAL), עסקה טלפונית והעברה בנקאית.

אין לי כרטיס אשראי, האם אני יכול לבצע רכישה?

אם אין ברשותך כרטיס אשראי תוכל לפנות למוקד השירות שלנו (03-6206160) ונשמח לסייע לך ברכישת מנוי באמצעים אחרים.

מדוע אמצעי התשלום שלי לא עבר?

יתכן ושגית בהזנת פרטי כרטיס האשראי בדף התשלום ולכן מומלץ לנסות ולהזינם שנית או להשתמש בכרטיס אשראי אחר.

לאחר שרוכשים מנוי, תוך כמה הזמן החשבון מופעל?

באופן מידי.

איך ניתן להאריך את תקופת המנוי?

פשוט מאוד, נכנסים לפרופיל האישי ולוחצים על הארכת המנוי.

אם אני מעוניין במנוי משולב גיטרה ופסנתר, זה אפשרי?

אין שום בעיה! בעמוד הרישום ניתן לבחור חבילות משולבות!

ניסיתי לרכוש מנוי, אך קיבלתי הודעה כי כתובת הדוא"ל שלי כבר רשומה במערכת. מה עלי לעשות?

במקרה כזה, עליך להתחבר לאתר (בעמוד הראשי ללחוץ בצד שמאל למעלה על "התחבר", ואז להזין את ה-Email והסיסמא). לאחר ההתחברות בעמוד הפרופיל האישי, יש לבחור את האופציה "הארכת המנוי".

אני מתקשה לרכוש מנוי, מה עלי לעשות?

התקשר אלינו (03-6206160) או צור קשר דרך האתר ונשמח לסייע!

שאלות בנוגע לסוג המנויים / ביטול / הקפאת מנוי

האם המנוי הוא לפסנתר או לגיטרה או גם וגם?

ניתן לבחור כל אחת מהאופציות, כלומר מנוי שהוא רק לפסנתר, מנוי שהוא רק לגיטרה או מנוי משולב לפסנתר וגיטרה גם יחד.

אילו סוגי מנויים קיימים?

ישנם שלושה סוגיים של מנויים:
מנוי חודשי – מתמשך וללא הגבלת זמן, אשר עליו משלמים מדי חודש.
מנוי חצי שנתי – מנוי בהתחייבות לתקופה קצובה בת שישה חודשים.
מנוי שנתי – מנוי בהתחייבות לתקופה קצובה בת שנה.

איך ניתן לבטל מנוי מתמשך?

עבור מנוי חודשי מתמשך ניתן למסור הודעת ביטול בכל עת (דרך הטלפון, או המייל), ותוך 3 ימי עסקים נבצע את הביטול. לפרטים נוספים והרחבה ראו סעיף 7 בתקנון השימוש.

האם ניתן להקפיא את המנוי?

עבור מנויים אשר רכשו מנוי שנתי, ניתן להקפיא את המנוי עד ל-3 פעמים במהלך תקופת המנוי. צרו איתנו קשר לצורך ביצוע ההקפאה.

תמיכה טכנית

רכשתי מנוי אבל לא קיבלתי אישור במייל, מה עלי לעשות?

לפעמים קורה שמייל האישור הלך לתיבת דואר הזבל שלך (Spam). נסה לחפש את המייל שם. אם עדיין המייל לא הגיע, ניתן ליצור עמנו קשר דרך האתר או דרך הטלפון (03-6206160) ונשמח לסייע!

מה עלי לעשות אם שכחתי סיסמא?

כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על "התחבר" (בעמוד הראשי בצד שמאל למעלה) ושם מופיעה האופציה "שכחת את סיסמתך". הקיש את כתובת האי מייל איתה נרשמת לאתר וקישור להחלפת הסיסמא ישלח אליך לתיבת הדואר באופן מיידי.

נתקלתי בבעיות גלישה באתר, מה עלי לעשות?

ניתן ליצור עמנו קשר דרך האתר או דרך הטלפון 03-6206160 ונשמח לסייע!

למה ממשק הפסנתר לא מופיע אצלי באתר?

מקרה כזה בדרך כלל מעיד על בעיה מקומית במחשב שלך. ראשית אנו מציעים לנסות להפעיל את המחשב מחדש , ולראות אם הבעיה חוזרת. אם הבעיה ממשיכה, יש לנסות ולגלוש בדפדפן של גוגל כרום. להורדת הדפדפן לחץ כאן.

עם איזה דפדפן הכי מומלץ לגלוש באתר שלכם?

הדפדפן המומלץ הוא : Google chrome. להורדת הדפדפן לחץ כאן.

האם ניתן לגלוש לאתר דרך מכשירים סלולריים וטאבלטים?

כן! ניתן לגלוש באתר דרך כל מכשירי הסלולאר והטאבלטים החדשים!

האם ניתן לשנות את כתובת הדואר האלקטרוני המשמשת לחיבור לאתר?

בשלב זה לא ניתן לשנות שדה זה דרך האתר. על מנת לעשות כן, יש לפנות לשירות הלקוחות ואנו נשמח לטפל בפנייתך. לפנייה לשירות הלקוחות לחצו כאן

יש ברשותי מנוי אך איני רואה את התכנים המלאים באתר, מה עלי לעשות?

ככל הנראה לא התחברת לאתר! בצד שמאל למעלה, יש ללחוץ על המילה "התחבר", ובמסך שנפתח להזין את המייל שלכם ואת הסיסמא שלכם. אם עדיין אינך רואה את התכנים המבוקשים, ניתן ליצור עמנו קשר דרך האתר או דרך הטלפון (03-6206160) ונשמח לסייע!

אם יש לי בעיה שלא מופיעה כאן, מה לעשות?

ניתן ליצור עמנו קשר דרך האתר או דרך הטלפון (03-6206160). צור קשר ונשמח לסייע

ועוד שאלות!

לאיזה גילאים פונה האתר?

האתר מיועד ופונה לכלל הגילאים מגיל 8 ומעלה!

האם האתר חוקי / פועל ברישיון / משלם תמלוגים?

האתר פועל באופן חוקי ברישיון מול אקו"ם אשר דרכו אנחנו משלמים תמלוגים לאמנים (ובצדק, מגיע להם!)

למה אתם מבקשים תשלום עבור השירות שלכם?

האתר מעסיק צוות של 10 עובדים, מורים לגיטרה, מורים לפסנתר, תמיכה טכנית וכו', אנו מבקשים תשלום כדי להמשיך ולייצר תכנים איכותיים, להרחיב את מאגר השירים, ולספק לכם תמיכה ושירות!

מה משמעות ההודעה "למנויים בלבד"?

המשמעות היא שבתוכן הספציפי, יכולים לצפות רק גולשים אשר הם מנויים לאתר.

איך יוצרים אתכם קשר?

טלפונית – 03-6206160, דרך טופס צור הקשר או דרך המייל

שאלות נוספות?

אנחנו כאן בשבילכם!
צרו עמנו קשר ונשמח
לעמוד לרשותכם לכל שאלה!

  • 03-6206160