תמיד חלמת ללמוד פיתוח קול?
הגעת למקום הנכון!

למי מיועד קורס פיתוח הקול?

שאלה קלה. הקורס מיועד לכל מי שתמיד רצה לשפר את היכולת שלו לשיר. אז זה נכון שיש אנשים שפשוט נולדים עם קול מדהים, אבל כל אחד ואחת, ולא משנה מהי היכולת הקולית הנוכחית שלהם, כולם אבל באמת כולם, יכולים באמצעות שיעורי פיתוח קול להצליח לשיר הרבה הרבה יותר טוב. אז אם תמיד חלמתם על קול חזק, ברור, מדוייק, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו, שיעורי פיתוח הקול שלנו הם בדיוק המקום עבורכם!

אז מה זה בעצם לימוד פיתוח קול? איך הקסם הזה קורה?

האמת היא, שאין פה שום קסם. פיתוח קול מקצועי הוא תהליך הדרגתי שבו באמצעות תרגילי אימון וטכניקות להפקת צליל, אנחנו לומדים איך להשתמש בקול שלנו באופן המיטבי, ולומדים איך לשיר בצורה שהיא נכונה יותר ומדויקת יותר. למעשה, הידע התיאורטי, של איך לשיר נכון, יחד עם התרגול והאימון של מיתרי הקול והגרון, הם אלו שבסופו של דבר מביאים לתוצאות.

קורס פיתוח הקול שלנו הוא המקיף והמקצועי ביותר בישראל. הקורס הוא באורך של 5 חודשים והוא מחולק לשבועות כך שבכל שבוע יש שלושה ימי לימוד ואימון שאותם יש לבצע. ולא להילחץ, מדובר בשיעורי פיתוח קול קצרים וממוקדים בני עשר דקות עד חצי שעה – שאם עושים אותם, ולוקחים את זה ברצינות, מגיעים לתוצאות בוודאות.

ואפשר בכלל ללמוד פיתוח קול אונליין? אולי עדיף מורה לפיתוח קול?

קורס פיתוח הקול שלנו נבנה על ידי צוות מורים מהטובים בארץ לפיתוח קול. לפיתוח הקורס הקודשו מאות שעות של כתיבה ועריכה ועד כה אלפי תלמידים עברו אותו עם תוצאות מדהימות ושיפור אדיר ביכולות השירה שלהם. אז התשובה, שחד משמעית אפשר ללמוד פיתוח קול דרך האינטרנט.

שימו לב שהקורס שלנו הוא לא רק אונליין! כחלק מהקורס, צוות המורים שלנו לפיתוח קול עומד לשירותכם, ויעבוד איתכם באופן צמוד לוודא למידה נכונה ובטוחה, שמביאה לתוצאות. כך שלכל שאלה, בקשה לפידבק או צורך בעידוד ומוטיבציה, מורה לפיתוח קול בשיחת וידאו נמצא ממש במרחק של קליק.

אז אצלנו מקבלים גם את חווית האונליין שמאפשרת ללמוד דרך האינטרנט בזמן שנוח לכם ומהמקום שנוח לכם, וגם את החוויה של פידבק ממורה פרטי לפיתוח קול, כך שבשום שלב של התהליך אתם לא לבד.

טוב, מקריאה של טקסטים לא לומדים לשיר, אז.... מוכנים לצאת לדרך?

לחצו כאן כדי להתחיל
שיעורי-פיתוח-קול

מה כולל הקורס שלנו

שיעורים, תרגילי טכניקה, יחס אישי ועוד...

לחצו כאן כדי להתחיל
שיעורי וידאו

שיעורי וידאו

יותר מ-60 שיעורי וידאו שיקחו אתכם צעד אחר צעד לשיפור היכולות הקוליות שלכם. השיעורים הם בני עשר דקות עד שלושים דקות, ובהם לומדים תרגילים שונים, ומתרגלים ביחד עם המורה.

חוברת לימוד תווים

תוכנית אימונים מסודרת

תוכנית בת חמישה חודשים שבה בכל שבוע יודעים בדיוק על מה מתאמנים ועל מה עובדים. אין פה ניחושים, ואי אפשר ללכת לאיבוד, הכל ברור ומובנה וידוע מראש. אנחנו לוקחים אתכם יד ביד, בתהליך בדוק, שעובד, ומביא לתוצאות.

תמיכה אנושית

יחס אישי

אנחנו פה בשבילכם. המורים שלנו לפיתוח קול מתייחסים לכל תלמיד ותלמיד, עונים על שאלות ושמחים לעזור בכל דבר. כשלומדים בקורס אונליין, טוב ככל שיהיה, יכולות לצוץ שאלות, ובכלל, תמיד טוב לקבל פידבק ממורה מקצועי. אנחנו זמינים בכל צורה שאפשר לדמיין (טלפון, מייל, וואטסטפ, פייסבוק ,יוני דואר, מה שתרצו), אז לא להתבייש לפנות אלינו! 😊

תווים

תרגילי טכניקה

בקורס נלמד עשרות תרגילי טכניקה שעל ידי התרגול שלהם נשפר את היכולות הקוליות שלנו. בסופו של דבר, הדרך לשיפור היכולת עוברת בהמון תרגול. זה קצת כמו חדר כושר, לומדים תרגילים שמפתחים את היכולת הקולית, ואז חוזרים עליהם שוב ושוב, עד שאנחנו נעשים אלופים בשירה ופיתוח קול. וזה עובד!

פיתוח שמיעה מוזיקלית

הבנה אנטומית

בקורס נכיר את האיברים השונים שעוזרים לנו בשירה, מיתרי הקול, החיך הרך, האף, הסרפעת ועוד ונלמד איך משתמשים בהם באופן האופטימלי ביותר. שימוש לא נכון באיברים שקשורים לשירה, מונעים מאיתנו לשיר במלוא הפוטנציאל שלנו וגם יכולים לגרום להצטרדויות. אז הבנה של איך המערכת עובדת, מאפשרת לנו לשיר הרבה הרבה יותר טוב.

תווים

שיפור המנעד

נלמד טכניקות לשיפור המנעד שלנו, כלומר להיות מסוגלים להגיע לצלילים יותר גבוהים, שאולי היום אנחנו עדיין לא מצליחים להגיע אליהם. ברור שלכל אחד מאיתנו יש מנעד מסויים, והגבלה מסויימת שאיתה הוא נולד, ולא כל אחד יוכל לשיר כל צליל, אבל מה שבטוח, אפשר לעבוד על זה ולשפר את הטווח הקולי שלנו.

אווירה נעימה

אווירה לימודית מהנה

אם זה קורס ראשון שאתם עושים בבית הספר שלנו, תתכוננו לחוויה של ממש. השיעורים שלנו, מלאים בהומור, בבדיחות (לא תמיד מצחיקות) ובאווירה טובה. אנחנו מאמינים שאנרגיות חיוביות, ואווירה לימודית שהיא כיפית ומגניבה, עושה חשק ללמוד, ועוזרת להגיע לתוצאות, נסו אותנו ותגלו! 😊

מבנה הקורס שלנו

אז ככה הקורס שלנו בנוי, חילקנו לחודשים ושבועות, לחיצה על השיעור תיקח אתכם אליו.

לחצו כאן כדי להתחיל
1 שבוע

הקדמה

כמו בכל הקורסים שלנו באתר, השיעור הראשון מוקדש בעיקר ל"חפירות על חפירות" שקשורות לקורס. נדבר על איך הקורס מתנהל, איך מתאמנים, מה צריך להביא וכל מני הסברים שונים ומשונים שהם עדיין לא תכל'ס למידה של ממש, אבל חייבים לדבר עליהם לפני שמתחילים. מה שנקרא - תיאום ציפיות. אז שנכיר אחד את השני? בואו ונתחיל!

לימוד חימום בסיסי ונשימות נכונות

בשיעור זה נלמד איך עושים חימום פיזי כללי לפני שבכלל מתחילים לשיר. החימום מאוד חשוב כי הוא מונע פציעות וגורם לגוף שלנו להיות מוכן לקראת עבודה רצינית של שירה. שימו לב שתוך כדי השיעור יופיעו תרגילים שאותם יש לבצע יחד עם המורה. אז קחו כוס מים ובואו נתחיל לעבוד!

מתרגלים את החימום הבסיסי ואת הנשימות

ביום תרגול זה נחזור על תרגילי החימום והמתיחות שלמדנו. מדובר ביום תרגול קצר במיוחד והסיבה לכך היא שאנחנו רק בתחילת הדרך, ואנחנו עדין לא רוצים להעמיס על מיתרי הקול.

ממשיכים בתרגול חימום ונשימה נכונה

עוד יום תרגול ושוב אנחנו חוזרים על תרגילי המתיחות והנשימות, לומדים איך להתחמם נכון, וזאת כדי להגיע מוכנים לשיעור הבא שבו נתחיל לעשות עבודה של ממש.

2 שבוע

האף ותפקידו כמגבר בשירה נכונה

ברוכים הבאים לשיעור על האף - אותו איבר חמוד שיש לכולנו בקצה הפנים, ומסתבר שיש לו תפקיד מאוד משמעותי בתהליכי הפקת הקול! האף משמש אותנו כמגבר ומאפשר לנו לשיר חזק וצלול יותר ללא מאמץ. כדי ללמוד להשתמש באף באופן יעיל ישנם תרגילים מיוחדים שעובדים על הנושא ואשר אותם נכיר בשיעור!

תרגול השימוש באף כמגבר לשירה חזקה

יום תרגול שכולל גם את תרגילי החימום והמתיחות, וגם את התרגילים שלמדנו בשיעור על האף - קדימה לעבודה!

עוד יום תרגול לחיזוק יכולת השירה הנכונה

עוד יום תרגול. ממשיכים לעבוד על השימוש הנכון באף בזמן השירה וכרגיל נעשה מתיחות וחימומים.

3 שבוע

טכניקת הזמזומים - ממשיכים להשתמש באף לשירה נכונה!

בשיעור זה נלמד לזמזם. אולי זה נשמע קל או דבר שכולנו עושים באופן טבעי אבל זה ממש לא נכון! ראשית כל, זמזום בעולם פיתוח הקול הוא בכלל סוג של המהום, ובתרגילים שנכיר, נראה איך הזמזום עוזר לנו לחזק ולשפר את הטכניקה שלנו בכל מה שקשור לשימוש באף. שנתחיל?

מתרגלים את הזמזומים להגברת עוצמת השירה

או קיי, אנחנו מתחילים להיות רציניים ושימו לב שאנחנו כבר לא עושים בכל יום תרגול את ככככלללל התרגילים שלמדנו עד עכשיו, אלא אנחנו בוחרים כל פעם תרגילים אחרים כדי לגוון ולעניין. בואו נתרגל!

ממשיכים לתרגל את הזמזומים ומכניסים אותם גם לשיר שבחרנו

אז מה? זמזמתם מספיק? לדעתנו עדיין לא. אז קדימה, עוד יום תרגול עם חימומים, מתיחות, עבודה על האף וזמזומים. בהצלחה!

4 שבוע

החיך הרך או הגשר והשימוש בו לצורך שירה מדוייקת

בשיעור של היום נדבר על החיך הרך, אותו איבר בפה שלכם שככל הנראה לא הקדשתם לו מחשבה יתרה עד היום, אבל הגיע הזמן שתדעו שהוא שם ושהוא קריטי לשירה שלנו. על הדרך נדבר על מיתרי הקול, ואפילו נפגוש את אמא של תומר שתבוא לתת לנו טיפ חשוב לחיים.

תרגול השימוש בגשר לצורך שיפור הדיוק בשירה

או קיי! יום תרגול שמתחיל כבר להיות הרבה יותר ארוך. אנחנו עולים מדרגה בסולם המאמצים שלנו, אז נא לבוא עם בקבוק מים ולהיות מוכנים לעבודה רצינית!

משיכים לתרגל את השימוש בחיך הרך ומדייקים בצלילים

עוד יום תרגול והפעם המון המון תרגילים: גם חימומים ומתיחות, גם תרגילי אף, גם זמזומים וגם תרגילים עם הגשר והחיך הרך. מי אמר עבודה רצינית ולא קיבל?

5 שבוע

מה עושים כשמצטרדים? ולמה זה קורה?

בשיעור של היום אנחנו לוקחים פסק זמן מהתרגילים (כן כן, מותר לנו לנוח קצת) כדי לדבר על תופעה שכל זמר יתקל בה בשלב כזה או אחר - הצטרדות. נדבר על למה זה קורה, איך אפשר למנוע את זה, ומה עושים כשכבר צרודים כדי לחזור לשיר כמה שיותר מהר. תרגישו טוב!

ממשיכים לתרגל את השימוש באף והגשר

אז אם בשיעור הקודם על הצרידות לא למדנו תרגילים חדשים זה אומר שממשיכים לתרגל את מה שלמדנו בשיעורים הקודמים! רק ככה מתקדמים. בואו לתרגל!

ממשיכים לתרגל!

מוכנים לעוד יום של תרגול? ברור שכן, והפעם עם כל מה שלמדנו בשיעורים הקודמים. בהצלחה!

6 שבוע

איך מרפים את הגרון? תרגילי הרפייה להרגעת הגרון

אז אם בשבוע שעבר דיברנו על צרידות ועל עומס על מיתרי הקול, השבוע נלמד סדרה של תרגילים שבאים להרגיע ולהוריד את אותו העומס. התרגילים האלו עוזרים לנו למנוע פציעות והם מאוד חשובים לביצוע בכל סיום של אימון ותרגול.

תרגול מלא כולל תרגילי הרפייה

ביום התרגול של היום, נבצע את התרגילים שאנחנו כבר מכירים מהשיעורים הקודמים אבל הפעם נוסיף בסיום השיעור את תרגילי ההרפייה. נסו לשים לב לאיך שאתם מרגישים בסוף האימון!

ממשיכים לתרגל את תרגילי ההרפייה

עוד יום של אימון ותרגול וגם הפעם תרגילי ההרפייה יופיעו בסוף האימון כדי להרגיע את הגרון ולשמור עליו. צאו לדרך!

7 שבוע

הסרעפת וחשיבותה לשירה יציבה ומדוייקת

בשיעור הזה נכיר את הסרעפת ונלמד איך היא משפיעה על השירה שלנו ואיך מומלץ להתאמן כדי להשתמש בה באופן נכון. נדבר על הקשר של הסרעפת לאף ולגשר וכרגיל נתרגל ונתרגל. יהיה מעניין!

תרגול השימוש בסרעפת בשירה

נו, עולים ברמה ובאתגר ומתחילים להכניס בימי התרגול שלנו את התרגילים לשימוש בסרפעת, "קו", "ימים", וכל החבר'ה הטובים.

עוד יום תרגול לסרעפת וליציבות הקולית

עוד יום תרגול שבו נמשיך לעבוד על תרגילי השימוש בסרעפת. שלוש ארבע, לעבודה!

8 שבוע

איך שרים חזקים ועוצמתי? האוטפוט

בשיעור זה נדבר על עוצמת השירה שלנו ונדבר על מה על מושג אשר נקרא "האוטפוט". אז לכל העכברים מבנינו ששרים בקול חלש שבקושי אפשר לשמוע, השיעור הזה במיוחד בשבילכם. ובכל מקרה, זה נושא שכל מי שלומד פיתוח קול חייב להכיר.

תרגול שירה חזקה ועוצמתית

ביום תרגול זה נשלב את תרגילי האוטפוט החדשים יחד עם כל מה שלמדנו עד כה: חימום, אף, סרעפת, גשר, זמזומים, הכל כולל הכל!

תרגול שירה עם אוטפוט גבוה

מוכנים לתרגל? ברור שכן, והפעם יום תרגול שכולל את שלושת תרגילי האוטפוט הידועים. הולך להיות חזק!

9 שבוע

איך משפרים את המנעד הקולי?

בשיעור של היום נדבר על הטווח הקולי שלנו, או בשמו האחר: "המנעד". לכל אחד מאיתנו יש טווח קולי, טווח הצלילים שאנו מסוגלים להפיק החל מהצליל הכי נמוך שאנחנו יכולים להגיע אליו ועד לצליל הכי גבוה. בשיעור נדבר על זיהוי המנעד שלנו, ונסביר מדוע חשוב לדעת מהו.

תרגילים להרחבת המנעד הקולי

מה אמרנו? אמרנו שמי שרוצה לשפר את היכולת הקולית שלו חייב לתרגל ולתרגל. נכון? אז קדימה, עוד יום תרגול לפנינו שמשלב תרגילים מכל מה שלמדנו עד עכשיו.

ממשיכים לתרגל את הרחבת המנעד

מדהים! הגענו ליום התרגול האחרון לפני שמגיעים בדיוק לאמצע הקורס. מתרגשים? גם אנחנו! ואחרי שנרגענו, חוזרים לשגרה ומ-ת-א-מ-נ-י-ם!

10 שבוע

הדינמיקה ועוצמת השירה

בשיעור של היום נדבר על הדינמיקה הקולית שלנו ועוצמת השירה. לעתים קרובות, אנו נדרשים לשנות את עוצמת השירה תוך כדי שיר. בחלקים מסויימים יתכן ונדרש לשיר חלש יותר, ובחלקים אחרים חזק יותר. נדבר על אופן ביצוע השינויים האלו, ונכיר תרגילים לחיזוק יכולת זו. בהצלחה!

תרגול שימוש בדינמיקה נכונה תוך כדי שירה

עוד יום של תרגול והפעם אנחנו משלבים גם את התרגילים שלמדנו בשיעור של הדינמיקה: חלש, חזק וכל השאר. בואו נתחיל!

ממשיכים לתרגל את השינויים בעוצמת השירה

מוכנים לעוד יום של תרגול? ברור שכן. קדימה לעוד יום של אימון כולל תרגילי הדינמיקה!

11 שבוע

טכניקת הפרפורים בשירה

בשיעור של היום נכיר טכניקה שנקראת פרפורים, והיא בכלל לא קשורה לפרפרים, ואם כבר מדברים על חיות, אז בכלל מדובר בטכניקה שגורמת לנו להשמע כמו סוסים. הכי אמיתי שיש. בואו להכיר עולם שלם של צלילים שלא חשבתם שתצטרכו להפיק! הויסה!

תרגול טכניקת הפרפורים

ביום תרגול זה נשלב את התרגילים מכל השיעורים שהיו לנו (וכבר עברנו הרבה) וכמובן נשלב את תרגילי הפרפורים. בואו נתחיל!

ממשיכים לפתח את הקול דרך טכניקת הפרפורים

נו? מרגישים כבר אלופים בפרפורים? מי שאמר שכן טועה, כי צריך עוד לתרגל ולתרגל. אז קדימה יש לנו יום אימון, נא להפשיל שרוולים, להכין כוס מים, ויוצאים לדרך!

12 שבוע

טכניקת ה - ING

בשיעור של היום נכיר טכניקה מוזרה למדי שנקראת איי אן ג'י. זו צורת שירה מאוד מוזרה, אבל התרגול שלה עוזר לקול שלנו להשמע טוב יותר ויציב יותר. שווה ממש!

תרגול טכניקת ה - ING

ביום תרגול זה נשלב את תרגילי האיי אן ג'י עם התרגילים המוכרים והקבועים שלנו. יהיה כיף!

המשך תרגול ה - ING

נו, אתם מוכנים לעוד יום של תרגול? אנחנו מקווים שכן, כי היום אנחנו חוזרים ומתאמנים על כל תרגילי האיי אן ג'י. בהצלחה לכולם!

13 שבוע

שירה במפתח פה רחב

בשיעור של היום נדבר על הפתיחה של הפה שלנו, ואם לסכם שיעור בשורה, ככל הנראה אתם לא פותחים את הפה לרווחה כמו שצריך אלא שרים בפה שהוא חצי סגור. אז בשיעור נדבר על הנושא, ונכיר מספר תרגילים שיעזרו לנו להתרגל לשיר בפה פתוח לרווחה. מוקדש לכל רופאי השיניים באשר הם.

תרגול השירה במפתח פה גדול

ביום תרגול זה נחזור על תרגילים משיעורים קודמים, בנוהל, והפעם גם נוסיף תרגילים שעוזרים לנו לשיר במפתח פה רחב.

ממשיכים לשיר בפה פתוח לרווחה

אומרים שמי שמתאמן על מפתח פה רחב, ולא בלע זבוב תוך כדי אימון, כאילו שלא התאמן כלל. ולכן, בואו נוסיף ונתרגל את מפתח הפה, כדי לתת סיכוי לכל אלו שהדבר עדיין לא קרה להם.

14 שבוע

מהי זווית הראש הנכונה בשירה?

ראיתם פעם זמרים שמרימים את הראש למעלה כשהם שרים חזק ומורידים את הראש למטה כשהם שרים חלש? אז מסתבר שזו טעות. בשיעור של היום נדבר על זוית הראש בשירה, ונלמד איך להחזיק את הראש באופן נכון כך שיתמוך בשירה טבעית ומדוייקת.

תרגילים עם זווית ראש נכונה

אנחנו חוזרים ליום תרגול עם תרגילים שאנחנו מכירים משיעורים קודמים. הפעם האתגר הוא גם לשים לב לזוית הראש בשירה. עדכנו אותנו איך הולך!

ממשיכים לתרגל ומקפידים על זוית הראש

אתם יכולים להרים את הראש גבוה באוויר בגאווה וזאת כי אנחנו מתקרבים לסיום 75% מהקורס שלנו! מה שכן, את הראש תורידו חזרה למיקום הנכון בזמן השירה. בכל זאת, לא סתם למדנו על זוית הראש בשירה. בואו לתרגל!

15 שבוע

איך שומרים על יציבות קולית

בשיעור זה נכיר תרגילים שיעזרו לקול שלנו להשאר יציב, חזק וברור. לכולנו קרו מקרים שהקול שלנו לפתע, תוך כדי שיר, נתקע, או שברח לנו צליל לא רצוי. לא נעים, ולכן כדאי לתרגל היטב את התרגילים שנלמד (ויש הרבה מהם).

תרגילים לחיזוק היציבות הקולית

מוכנים ליום תרגול ארוך במיוחד? והפעם עם המון המון תרגילים מכל השיעורים כולל כמובן כל התרגילים של היציבות הקולית! בואו ונתרגל!

ממשיכים לתרגל את היציבות הקולית

ממשיכים לתרגל ולתרגל והפעם, שוב פעם כי זה חשוב מאוד, כל התרגילים של היציבות הקולית. לא לפספס!

16 שבוע

איך שרים קטעים שהם קשים מוזיקלית?

השיעור של היום מעניין במיוחד כי הוא מדבר על קשיים בשירה שאנו עלולים להתקל בהם כאשר אנחנו מנסים לשיר שירים מסובכים במיוחד. נדבר על הנושא וניתן כמה תרגילים לפיתוח היכולת המוזיקלית שלנו.

תרגול המוזיקליות בשירה

אחד מימי התרגול הארוכים ביותר שהיו לנו עד היום, כולל התרגיל מהשיעור על המוזיקליות. שנצא לדרך?

ממשיכים לתרגל!

אמנם אנחנו מתקרבים לסוף הקורס, אבל ממשיכים לדחוף בכל הכוח. עוד יום של אימון ותרגול לפנינו. קדימה צעד!

17 שבוע

איך מסלסלים בשירה?

אי אפשר ללמוד פיתוח קול בעברית, בלי לדבר על אחד מהמאפיינים הבולטים של המוזיקה המקומית - הסלסולים! אז בואו ונצלול לתוך העניין ונלמד לסלסל!

תרגילי סלסולים בפיתוח קול

ממשיכים לתרגל, והפעם תרגילים מכל השיעורים. ממש מכולם. המון עבודה ואימון כולל כמובן תרגילי הסלסולים! בהצלחה!

ממשיכים לתרגל את טכניקת הסלסול

עוד יום של תרגול לפנינו, וכמו שאר ימי התרגול לאחרונה משך התרגול ארוך יחסית. עובדים חזק ורואים תוצאות - שווה לא?

18 שבוע

שימוש בטכניקת הפלצט בשירה

בשיעור זה נכיר טכניקת שירה שנקראת "הפלצט", או בעברית: "קול ראש". מדובר בטכניקת שירה שמאפשרת לנו להגיע לצלילים שבקול הרגיל שלנו (אשר נקרא גם "קול החזה") קשה לנו להגיע אליהם. מאוד שימושי אז שימו לב לפרטים ובצעו את התרגילים בהתאם!

תרגול טכניקת הפלצט

ממשיכים לתרגל ולתרגל והפעם כולל תרגילי הפלצט. מוכנים לשיר ממש ממש גבוה?

ממשיכים לתרגל את טכניקת קול הראש

קדימה לעבודה. יש לנו יום תרגול עמוס בתרגילים אשר כולל כמובן את כל מה שלמדנו בשיעור השבועי. נא להפשיל שרוולים, וקדימה לתרגל. אחרי!

19 שבוע

איך להצליח לשיר צלילים גבוהים?

בשיעור זה נכיר טכניקות שונות שיעזרו לנו להגיע לצלילים גבוהים באמצעות קול החזה שלנו, ואולי אפילו נצליח תוך כדי השיעור להגיע לצלילים שהיום אנחנו לא מסוגלים להפיק. זה נכון שלכל אחד מאיתנו יש מנעד שהוא די קבוע, אבל בעזרת מספר טכניקות שנכיר בשיעור, אפשר להרחיב את המנעד במספר צלילים לפה או לשם.

יום תרגול שכולל הכל

אז אנחנו מתקדמים ומתקדמים ובכל זאת מתרגלים ומתרגלים. ככה זה עובד! קדימה לעבודה!

ממשיכים לתרגל את ההגעה לצלילים הגבוהים

מתקרבים לסוף הקורס ובכל זאת ממשיכים לתרגל בכל הכוח. שימו לב להשתמש בכל מה שלמדנו בשיעור על הצלילים הגבוהים!

20 שבוע

מהו חימום הזהב?

בשיעור זה נכיר שילוב של מספר תרגילים שלמדנו בשיעורים הקודמים אשר נקרא "חימום הזהב". חימום זה ילווה אתכם מכאן ואילך ובכל פעם שיש לכם הופעה, אודישן, או סתם רצון להרשים את השומעים. זה יהיה החימום שאתם תמיד עושים לפני שאתם עולים לשיר. מה שנקרא: לגזור ולשמור!

ממשיכים לתרגל ולשיר את חימום הזהב

בתרגול של היום נחזור על חימום הזהב. חימום זה כל כך חשוב, שכדאי לחזור עליו שוב ושוב כדי להפנים אותו.

תרגול חימום הזהב בפעם האחרונה

יום התרגול האחרון שלנו בקורס. מתרגשים? גם אנחנו. בואו ונבצע בפעם האחרונה יחד את חימום הזהב ונפגש בשיעור הבא, שיעור סיכום ופרידה!

סיכום ופרידה

אז איך מסכמים חמישה חודשים? בהתרגשות, ואפילו קצת בעצב. אז קדימה, הכינו את הממחטות לשיעור הסיכום והפרידה!