מיני קורס - איך מתמודדים עם פחד קהל?

למי מיועד הקורס?

נגינה והתעסקות במוסיקה היא דבר נפלא ומהנה, אך יחד עם זאת, להופעה מול קהל, כלומר להשמעה בפני האחרים את תוצאות עמלנו, יש איכות מיוחדת, וזו חוויה נפלאה, שרק מעצימה את החוויה המוסיקלית שלנו ואת הרצון לעסוק בתחום.

יחד עם זאת, מוזיקאים רבים חווים פחד קהל, או פחד במה, שמונע מהם להישמע במיטבם מול קהל, וגורם לכל נושא ההופעה להפוך לדבר מלחיץ, מאיים, שלא מאפשר בסופו של דבר לחוות את החוויה במלואה, וזה פשוט חבל!

אז אתם מוזמנים להצטרף אלינו למיני קורס בנושא פחד הקהל כאשר המטרה שלנו היא להבין את הפחד, וללמוד איך להעלים אותו. וזה לגמרי לגמרי אפשרי, ואפילו מדעי.

בהצלחה!

לחצו כאן כדי להתחיל
הוצאת אקורדים מהשמיעה

מבנה הקורס שלנו

לפניכם הסילבוס של הקורס, מומלץ להתחיל מהשיעור הראשון ולהתקדם לפי הסדר!

לחצו כאן כדי להתחיל

שיעור: הקדמה

בשיעור הזה נדבר על מה שנלמד במהלך הקורס, נגדיר למי הקורס מיועד ומה ניתן להפיק ממנו. בקיצור - הקדמה!

שיעור: מה זה פחד קהל?

בשיעור זה נגדיר את פחד הקהל ונדון בסוגייה האם אפשר לראות בפחד הזה סוג של פוביה חברתית, או שאולי זה דבר נורמלי לחלוטין?

שיעור: הכלב של פבלוב

אם בשיעור הקודם דיברנו על פוביות, בשיעור הזה נדבר על תיאוריות פסיכולוגית התנהגותיות ונכיר את הבסיס למה שיעזור לנו (בשיעור הבא) להתמודד עם הבעיה "על אמת"...

שיעור: הקהייה שיטתית

בשיעור הזה נגיע לתכלס ונלמד שיטה פסיכולוגית שנקראת "הקהייה שיטתית". מדובר בשיטה שהוכחה כיעילה ואשר יכולה במקרים רבים פשוט להעלים את פחד הקהל - ממש קסם!

שיעור: טיפים

בשיעור הזה נדבר על טיפים שעוזרים במצבים שדווקא בהופעה עצמה דברים לא הולכים כמו שצריך. מדובר בכל מני "טריקים" של מקצוענים שהופכים את ההופעה להרבה יותר קלה, גם כשקורות פאשלות... חשוב חשוב!

שיעור: שיעור סיכום

בשיעור זה נסכם את כל מה שלמדנו במהלך הקורס ונפרד לשלום. עד הקורס הבא!