מיני קורס – הכנה לאודישנים – סדנת הגשת שיר

למי מיועד המיני קורס?

המיני-קורס מיועד לכל אלו שמתכוננים לאודישן, ורוצים למקסם את הסיכויים שלהם לעבור את האודישן בהצלחה, כלומר לבצע את השיר הנבחר באופן הכי טוב שהם מסוגלים אליו.

אז בקורס הזה נעסוק בדי הרבה דברים, כמו באיך בוחרים שיר לאודישן, נדבר על דיקציה, כלומר בהגייה של המילים של השיר כך שהן יהיו מובנות וברורות, נדבר על איך נושמים נכון תוך כדי שיר, ואיך עובדים על הנשימות עבור אותו שיר ספציפי שנשיר באודישן. ניתן גם טיפים להגשת שירים שקטים ועצובים, ומצד שני שירים מהירים ושמחים. נדבר על אופן השימוש במיקרופון, ונקנח בשיעור של המון המון טיפים שיעזרו לכם לעבור את האודישן עצמו, נדבר על מה עושים לפני האודישן, ביום של האודישן, כשאנחנו עולים לבמה וכן הלאה.

שימו לב שהמיני קורס לא עוסק בפיתוח קול ובתרגילי פיתוח קול, לשם כך יש לנו את הקורס הראשי שלנו לפיתוח קול – למעבר לקורס הראשי לחצו כאן.

לחצו כאן כדי להתחיל
הכנה-לאודישנים

מבנה הקורס שלנו

לפניכם הסילבוס של הקורס, מומלץ להתחיל מהשיעור הראשון ולהתקדם לפי הסדר!

לחצו כאן כדי להתחיל

הקדמה

בשיעור זה נדבר בקצרה על מה שנלמד במהלך הקורס. נגדיר למי השיעורים מיועדים, מה אנחנו הולכים ללמוד, ובקיצור - הקדמה!

איך בוחרים שיר לאודישן

בשיעור זה נלמד איך בוחרים שיר לאודישן. לבחירת השיר יש חשיבות מאוד גדולה בכל מה שקשור לסיכוי שלנו לעבור את האודישן בהצלחה. בשיעור נציג מספר טיפים מאוד חשובים שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

דיקציה‎

בשיעור זה נענה על השאלה מדוע חשוב להגות באופן ברור את מילות השיר שאנחנו שרים. או במילים אחרות, נדבר על דיקציה. נדון בנושא לעומק, נדגים את הנושא באמצעות מספר תרגילים ונדבר על איך עובדים ומשפרים את הדיקציה בביצוע של השיר שבחרנו לאודישן.

איך לנשום נכון תוך כדי שיר

בשיעור זה נדבר על אופן בו אנו נושמים תוך כדי השירה. נלמד איך לתכנן את הנשימות כך שלא נשתנק באמצע השיר וכדי שיהיה לנו אוויר להביע את עצמנו ולשיר באופן הטוב ביותר.

שיעור הגשת שירים שקטים

בשיעור זה נדבר על דגשים שחשוב לשים לב אליהם כשאנחנו שרים שירים שקטים ומרגשים וזאת כדי שנוכל להצליח לרגש גם את המאזין!

שיעור הגשת שירים קצביים

אם בשיעור הקודם דיברנו על שירים שקטים ומרגשים, בשיעור של היום נדבר על שירים קצביים ושמחים ונכיר שיטות להתחבר אליהם ולהעביר את הכיף שבהם למאזין או לבוחן באודישן.

המיקרופון‎

בשיעור זה נדבר על סוגי המיקרופונים השונים וניתן טיפים לשירה נכונה עם המיקרופון כך שהקול שלנו ישמע ברור וצלול.

היום של האודישן

היום של האודישן הגיע? איך מגיעים אליו מוכנים? מה עושים ביום שלפני? בערב שלפני? בבוקר? בזמן האודישן עצמו? לחץ???? לא ממש - קבלו טיפים חשובים שיהפכו כל אודישן להרבה הרבה יותר טוב!

סיכום

בואו ונסכם את כל מה שלמדנו, מתאים?